Den 28e juni kl 11.00 möts vi på stora gräsplanen där det kommer finnas bla poängpromenad, minilopp, grillning och mycket mer i vanlig ordning
Vid fint väder ta gärna med filt, fika och om ni har något roligt spel eller liknande
Vid dåligt väder samlas vi under tak på nya skolan vid lilla lekplatsen (som förra året)
Är du intresserad av att ha baksideloppis under denna dag?
Hör av dig till Daniella 0736137507 så samlar vi in husnummer
Vi hoppas alla kan komma
Åldersgräns– ingen : )
Ses den 28:e
Mvh Trivselgruppen


